תפריט סגור

דגשים הכי חשובים בטרם תזמינו אוהלי אבלים

ישנם מספר דגשים חשובים אשר בכוחם לאפשר לכם לבחור אוהלי אבלים אשר יספקו מענה על מלוא הדרישות והצרכים. מכיוון שבעת השכרת אוהלי אבלים המשכירים יהיו במצבים רגשיים לא פשוטים, הקפדה על הדגשים הללו תאפשר לקבל החלטות מהירות, אך נכונות:

  • זמינות – אף אחד לא יכול לצפות את הזמן בו הוא ימצא את עצמו נזקק לאוהל אבלים. מכיוון שאנשים אשר זקוקים לאוהלי אבלים נמצאים במצבים רגשיים קשים, מאוד חשוב שהחברה אשר תשכיר להם אוהלי אבלים, תציע שירותים בזמינות גבוהה- במקרים רבים ניתן למצוא חברות המציעות שירות של התקנת האוהל תוך שעות בודדות משעת הפנייה.
  • מחירים – טווח המחירים של השכרת אוהלי אבלים הינו גבוה ותלוי כמובן בפרמטרים כמו: גודל האוהל, סוג האוהל ומקום ההתקנה.
  • יחד עם זה – ישנם גם שיקולים אישיים של החברה אשר משפיעים על העלויות ולכן, כדאי לברר שהצעת המחיר שהתקבלה היא אכן הוגנת ותואמת את מחירי השוק.
  • סוגי אוהלים – כאשר אתם מחפשים השכרת אוהלי אבלים צריך להבין שהאוהלים עצמם מגיעים בגדלים שונים אשר כל גודל מיועד לכמות שונה של אנשים, ברוב המקרים האוהלים הקטנים יותר יתאימו לעד כ-30 אנשים והאוהלים הגדולים יכולים גם להכיל 100 אנשים. כך שחשוב לבחור את האוהל בהתאם לכמות האבלים והמנחמים הצפויים ולוודא שהאוהלים יהיו מרווחים דיים על מנת למנוע מצבים של צפיפות.
אוהל אבלים ל 30 אנשים
דוגמא: אוהל אבלים ל 30 אנשים
אוהל אבלים עד 100 איש
דוגמא: אוהל אבלים עד 100 איש
  • ציוד – חברות שונות המציעות שירותי השכרת אוהלי אבלים, יציעו גם את האפשרות להשכיר ציוד לאוהלים כגון: שולחנות, כיסאות, תאורה, מקרר ומיחם. כדאי לבדוק האם יש חבילות הכלולות את השכרת כל הציוד הנדרש, וכמובן, בכמויות הנדרשות.
  • התקנה – החברות אשר מציעות שירות של השכרת אוהלים יציעו גם אם שירותי התקנת האוהל. כדאי לוודא שההתקנה תתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומומחים, המטרה תהיה לוודא שההתקנה הינה בטיחותית.

כמובן שהמפתח להשכרת אוהלי אבלים איכותיים אשר יספקו מענה על מלוא הדרישות והצרכים טמון בבחירה מושכלת ונבונה בחברה אשר מציעה את שירותי ההשכרה.

חברה מקצועית ומנוסה תציע ברוב המקרים גם שירותי ייעוץ מקדימים אשר ייעודם להבין את מלוא הדרישות והצרכים ועל מנת למלא אותם במלואם.

מחפשים את המומחים המספקים אוהלים להשכרה? בקרו באתר https://www.hapisgarent.co.il/ על מנת מקבל מידע נוסף ומחירים מותאמים לצרכים שלכם

Posted in אוהלים