תפריט סגור

מכירת רכב אחרי טוטאלוס 

תאונות דרכים הן מגיפה כלל עולמית, שהולכת ומקבלת ממדים מפחידים. מספרים בלתי נקלטים של קרבנות נספים מדי יום בתופעה הנוראית, ובכל העולם מתנהלת מלחמת חורמה למען נהיגה זהירה. אם הגעת לכאן, סימן שמסיבה כלשהי הרכב שלך ספג פגיעה בלתי הפיכה – Total Loss. אחרי שהתאוששת רגשית, אתה נמצא כעת בפתח של התעסקות בפן הכלכלי של הפגיעה, שבסופה – גריטת רכב. מעבר לתביעת הביטוח והדיון המשפטי הצפוי, יש לטפל ברכב הניזוק עצמו ולנסות להפיק ממנו את מירב הרווח הכלכלי האפשרי.

רגע רגע, איך מגדירים טוטאלוס?

טוטאלוס אינו מקרה בו השכן שלך שורק ואומר: "פששש… האוטו שלך נכנס יפה למועדון הרכבים לפירוק". טוטאלוס הוא מקרה ספציפי המוגדר בתקנות התעבורה, ויש לוודא שהרכב שלך באמת עומד בהגדרה הזו. לפי ההגדרה, אובדן מוחלט חל כאשר הנזק לרכב הוא ששים אחוזים ומעלה. במקרה כזה, רישיון הרכב נלקח והרכב מתחיל תהליך גריטת רכב. במקרה בו הנזק הוא בין ששים לחמישים אחוזים, הרכב מוגדר במצב "אבדן להלכה". מקרה זה יותר עמום מבחינה בטיחותית אך גם לו יש פתרונות. לפיכך, הערכת שמאי רכב היא חשובה ובעלת משמעות כלכלית חד משמעית, גם כשאתם חושבים שאין במה לדון.

השלב הבא בהליך, אחרי הערכת שמאי, הוא הורדת הרכב מהכביש מבחינה פורמלית. זהו תהליך שנעשה על ידי בעל הרכב בעזרת בירוקרטיות של משרד הרישוי. לא לוותר על השלב הזה! אם לא הגדרת את הרכב כמועד לפירוק, עלולים להיות עוד בעיות עתידיות לגביו. כמו כן, תקבל בתמורה זיכוי על שארית האגרה השנתית היחסית של הרכב.

אחרי שעדכנתי את משרד הרישוי, מה עליי לעשות?

כעת, עליך לגשת אל מגרש רכבים לפירוק כדי להשלים את הליך הגריטה. בצע את ההליך בנחת – אם תהיה לחוץ להשגת מזומנים, כנראה תקבל מחיר נמוך יותר ממה שמגיע לך. אל תתפשר על הזכויות שלך. כמו כן, אל תוותר על מגרש רכבים לפירוק שיש לו אישור ורישוי ממשלתי, שכן אלו יבטיחו תהליך גריטת רכב שקוף והוגן. זכרו כי גרירת הרכב למגרש אמורה להיות במימון המגרש עצמו, ולא במימונכם. עמדו על כך. לצורך מכירת רכב לפירוק אנו מזמינים אתכם לפנות לניר ועומר פירוק רכבים לקבלת הצעת מחיר משתלמת ושירות מקצועי ומהיר.

גרר עומר וניר פירוק רכבים

סוחרים נוספים מומלצים בתחום קניית רכבים לפירוק:

גרים באזור חיפה\צפון ? גרר איתי קונה רכבים לפירוק בחדרה וזמין בשבילכם לכל פניה

גרים בחולון בת ים ? קבלו מידע נוסף באתר קונה רכבים לפירוק בבת ים שזמין לכל התושבים ומגיע עד 30 דקות ללקוח ( אל תתפסו אותנו במילה כן)

גרים באזור רחובות? קראו מידע נוסף על מגרשי פירוק רכבים ברחובות באתר קרוקאר

מבחינה כספית, לאחר שמסרת את רכבך למגרש רכבים לפירוק וקיבלת תגמול כספי עבור גריטת רכב, תקבל מהביטוח את הפער בין מחיר המחירון לבין התגמול עבור הגריטה. זאת, כתלות במקרה לפרטיו ובפוליסת הביטוח של הרכב, כמובן. הדיונים עם חברת הביטוח עלולים להיות מפרכים, אבל אל תוותרו על הזכויות שלכם. התעקשו והרוויחו.

אפשר לסיים עם זה מהר

התעסקות ברכב שהגיע לטוטאלוס היא אף פעם לא מלאכה נעימה. גם כאשר אין פגיעות בנפש, המסע אל סיום ההליך עלול להיות מתיש. אל תתייאשו והיאזרו בסבלנות – בסופו של דבר, הכל יבוא על מקומו בשלום.

Posted in פירוק רכבים

מאמרים נוספים בתחום: