תפריט סגור

שירותי גרר ברחובות 2016

מה שהתרגלנו עד שנת 2015 בעולם שירותי גרר ברחובות עומד להשתנות עם החידושים שנכנסו לענף. מהיום תוכלו להנות משירותי גרירה מקצועיים לאורך כל שעות היממה, הכוללים גרירה של כל סוגי כלי הרכב. החל מקטנוע ועד למשאית פול טריילר. המחירים לא זהים לכל כלי רכב אך עבור כל כלי רכב שתצטרכו שירות גרר ברחובות תקבלו את המחיר הנוח, המשתלם וההוגן בשוק!

מה הם שירותי הגרירה הניתנים ברחובות

שירותי גרירהברחובות ניתנים מגוון רחב של שירותים החל מגרירה מכל מקום למוסך המועדף עליכם, בנוסף לשירות זה נמצא גם שירות של מוסך נייד בדומה מאוד לחברת דרכים או ממסי רק יותר פנימי לעיר. כך שגם אם יהיה אפשר לסדר את התקלה ללא גרירה של הרכב, זה זמין עבורכם בכל שעות היממה ובכל חלקי העיר.

בנוסף, כל החברות שעובדות ברחובות נותנות לכם ביטוח על כלי הרכב שלכם בזמן הגרירה למקרה ותהיה תאונה בדרך (דבר שחשוב מאוד לבדוק טרם הזמנת הגרר).

מה עוד יש ברחובות

מלבד שירותי גרירה מעולים שקיימים בעיר תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של שירותים, אטרקציות ומקומות בילוי בעיר. העיר רחובות משנה את פניה ומתחדשת ללא היכר. קיימים בה מרכזי מסחר גדולים, את פארק המדע שהוא מרכז ההייטק בימים ומרכז הבילויים בלילות וכמובן גם מכון ויצמן הידוע למדע והמכובד. אז דעו לכם שאם כבר נתקעתם עם הרכב בעיר, תוכלו להעביר את הזמן בהרבה מקומות שווים ומעולים!

ובנתיים בואו נחלום על גרר החלומות

Posted in שירותי גרר