תפריט סגור

מנעולן בחיפה מתקדם אל העתיד בעולם המנעולים

לאחרונה, בחודשי הקיץ ישנן לא מעט חברות אשר מפרסמות בערוצים המסחריים (ערוץ 2 וערוץ 10) המון פרסומות על מזגנים. חלק מהחברות מתהדרות בכך שמעכשיו לא צריך לדאוג אם לא סגרנו את המזגן שיצאנו מהבית או שאפשר להדליק אותו ישירות מהסמארטפון לפני שמגיעים הביתה על מנת להיכנס לבית קריר ונעים.

הנה אחת הפרסומות מהקיץ האחרון

זה באמת נחמד האפשרות להדליק ולכבות את המזגן מחוץ לבית. ראו את זה מנעולנים בחיפה, הכל התחיל עם מנעולן בחיפה. שראה את הפתרון הזה עוד בחו"ל כאשר ביקר בברזיל וגלגל את הפתרון הזה לארץ עם מנעול שנסגר ונפתח ישירות מהסמאטפון בקלות, כך בעצם גם אם שוכחים מפתח, הסמארטפון פותח ונועל לנו את הבית וגם רק למי שיש את הסמארטפון יכול לפתוח ולנעול. עוד יתרון גדול הוא שאם אתם לא נמצאים בבית והגיע אורח, אתם יכולים לפתוח לו את הדלת שיכנס לבית בזמן שאתם חונים את הרכב ומגיעים.

מנעולן בחיפה ראה את זה והביא את הרעיון ארצה

כמו שאתם שמים לב, זהו פתרון מעולה אשר מצד אחד מייעל לנו את תהליך פתיחת הדלת וחוסך לנו עוד מפתח ועוד משהו בכיס שמפריע למקום של הסמאטרפון שלנו, ומצד שני כמו כל פתרון טכנולוגי, יכול להיות מסוכן אם הוא מגיע לידיים הלא נכונות.

בסופו של דבר, אם נרצה או לא נרצה, העולם מתקדם ואנחנו לא נוכל להישאר מאחור. פתרון של מנעול דרך הטלפון הוא פתרון שאולי היום נראה עתידני אך בעוד כמה שנים זה יהיה סטנדרט בכל בית ודירה. תזכרו כי מנעולן בחיפה, אנונימי, הביא את זה ארצה ומשם הכל היסטוריה.

תמיד אפשר להזמין מנעולן מקצועי עד הבית באזור הצפון, חפשו בגוגל haifa locks או לחצו על הקישור!

Posted in שונות

מאמרים נוספים בתחום: