תפריט סגור

הדרך למציאת אולם האירועים ממנו תצאו לחיים החדשים כזוג

מתחתנים? מזל טוב! אתם כנראה עומדים כעת בפני רשימת משימות ארוכה וכמעט אין סופית. מוטלות עליכם אין ספור מטלות לקראת האירוע המכונן כאשר נדמה כי עם כל משימה שנמחקת מתווספות עוד שתיים תחתיה…אך זכרו כי הבחירה באולם האירועים אשר בו ייערך האירוע שלכם זוהי הבחירה הכי משמעותית לאירוע שלכם ואם לא תקדישו לה את תשומת הלב הדרושה, הרי שכל האירוע שלכם יהיה לוקה בחסר.

אירועים מטבעם דורשים מאתנו הרבה מאוד היערכות. אך אין כמו חתונה, אירוע מכונן בסדר גודל אשר דורש מאתנו עוד הרבה יותר ביחס לכל אירוע אחר. הנכון ביותר הוא פשוט לשבת עם דף ועט ולהתחיל לרשום את כל מה שאנחנו צריכים להכין / להזמין / לארגן / לקנות / לשכור לקראת האירוע הגדול.

אך אם נחשוב מהו הדבר הכי חשוב ואשר עליו מתבססים רוב המשימות האחרות, הרי שנגיע למסקנה אולם אירועים אלגריהכי הבחירה באולם האירועים בו ייערך האירוע שלנו זוהי הבחירה הכי משמעותית. כי רק לאחר שיש לנו כבר את האולם והוא סגור עבורנו, יש לנו בעצם תאריך סגור לאירוע. זה אומר שאנחנו יכולים להתקדם גם הלאה ולסגור עם נותני השירות האחרים. זה אומר לסגור עם הקייטרינג, לסכם עם הצלם, לבחור את המוסיקה, את התקליטן או את הנגנים, להדפיס את ההזמנות ובקיצור, להתחיל לגלגל את האירוע ו'להזיז' עניינים.

אז איך בוחרים את האולם לאירוע? 

בחירת האולם אמורה להיעשות תוך התחשבות בכמה וכמה פרמטרים כפי שנמנה להלן:

מיקום של האולם – הנתון החשוב ביותר אשר אליו יש לשים לב זה למיקום של האולם. עליכם לחשוב על האורחים שלכם ולבדוק עם עצמכם מהיכן הם אמורים להגיע אל האירוע. ממש לא מומלץ לסחוב את האורחים מירכתי הארץ ולייגע אותם משך שעות ארוכות על הכביש עד שיגיעו אל האירוע. שימו לב והתחשבו ברוב רובם של האורחים והנגישו עבורם את האירוע.

גודל של האולם – הנתון השני שחשוב מאוד לשים לב אליו זהו הגודל של האולם. אתם אמורים להחליט מהו סדר הגודל של האירוע אשר אותו אתם מתכננים. אם מתחשק לכם לערוך אירוע המוני אשר אליו תזמינו את כל המי ומי, את כל המשפחה המורחבת ואת כל המכרים והידידים כולל את אלגריה מתחם אירועים בצומת בילוהחברים שלמדו אתכם יחד בגן, ברור שאתם חייבים להזמין אולם גדול שיכיל את כולם ברווח. אך אם לחילופין החלטתם ללכת על אירוע משפחתי קטן ואינטימי, הרי שאם תבחרו אולם גדול מידי הרי שכל החמימות תתפוגג ולא תורגש כלל במרחב הענק והריק. בין אם אתם מחפשים אולם גדול ובין אם אולם קטן יותר – באלגריה מתחם אירועים בצומת בילו תוכלו להתרשם משני סוגי אולמות – אולם גדול "טמפיו" ואולם קטן יותר "לונה" אשר יכולים לענות על הצורך שלכם.

מחיר – זכרו שעל האירוע תצטרכו לשלם בסופו של דבר. גם אם אתם רוצים את האולם הכי מיוחד והכי מושקע, זכרו את התשלום והתחשבו באפשרויות שלכם.

ושיהיה לכם במזל טוב!

Posted in שונות

מאמרים נוספים בתחום: