תפריט סגור

היתרונות ברכישת מצבר און ליין

הרשת היא מקור כח וידע בלתי נדלה. מלבד זאת, היא גם זירת שופינג לא קטנה המאפשרת לקנות מוצרים, בגדים, ספרים, טיסות ונופשים מבלי לצאת מהבית. תחשבו כמה קל ופשוט לשבת בבית, בפיג'מה, בחדר ממוזג ולסגור עסקאות. אין צורך להתלבש, להתניע את הרכב ולהטרטר בין עשרות חנויות כדי לקבל הצעות מחירים ולהשוות ביניהן, כל זה נעשה באמצעות מספר קליקים על העכבר.
גם הצורך להתרוצץ למוסך הקרוב ביותר, במידה שישנו כזה, נחסך מכם. היום ניתן להזמין מצברים איכותיים דרך רשת האינטרנט. זו אפשרות שמתחילה לצבור תאוצה בקרב צרכנים רבים והנה כמה יתרונות.

מדוע כדאי לרכוש מצבר באינטרנט

סקר שוק

טווח מחירי המצברים הוא משתנה למדיי בהתאם לאיכות המצבר ולתקופת האחריות איתה הוא מגיע. סקר שוק ברשת יאפשר לכם לברר מהו המצבר המשתלם ביותר עבורכם. מומלץ לקרוא ביקורות וחוות דעת של צרכנים מנוסים שכבר התמודדו עם קנייה ברשת, על מנת שתוכלו לפסול מצברים שאינם איכותיים. ( קראו מידע על עלות של מצבר איכותי לרכב מאתר Cartrasher )

התאמת המצבר לרכב

ראשית, יש לוודא שהמצבר מתאים לרכב. לכל רכב מותאם מצבר שונה, מבחינת גודלו והאספקה החשמלית אותה הוא דורש. רכבים קטנים יותר יצרכו פחות חשמל מרכבים גדולים, ולכן המצבר יהיה קטן יותר באופן יחסי. בנוסף, על המצבר להתאים לקיבולת הרכב ולנפח המנוע.

ודאו גם שהמצבר עמיד בפני חום, שכן ישראל ידועה בטמפרטורות החמות שלה, ועמיד בפני רעידות כך שיתאים לנהיגה בכבישים הבעייתיים יותר במדינה.

אם אתם לא בטוחים כיצד לבחור זאת, תוכלו להתייעץ ברשת עם אנשי מקצוע מוסמכים ומומחים בתחום ואלו יתאימו את המצבר עבורכם.

מותג

העדיפו לבחור במצבר ממותג איכותי ומחברה בעלת מוניטין. כך תוודאו שרכשתם מצבר חזק ועמיד שילווה אתכם לפרק זמן ארוך יותר.

תעודת האחריות

תעודת אחריות כוללת שירותי ייעוץ, התקנה והחלפה במידת הצורך. תקופת האחריות מוזילה ומייקרת את המחיר בהתאמה. ייתכן וישתלם לכם להשקיע בתקופת אחריות יקרה יותר כדי להבטיח לעצמכם מענה הולם לתקלות עתידיות.

שירותי התקנה והחלפה עד אליכם

רכישת מצבר אונליין תבטיח לכם שירותי התקנה והחלפה עד לנקודה בה אתם נמצאים, בין אם זה בבית או בצדי הכביש. כך תוכלו להימנע מלחכות לגרר או להיגרר בכוחות עצמכם עד למוסך. איש מקצוע מוסמך ומיומן יגיע אליכם ויתקין את המצבר כראוי. להתקנה נכונה חשיבות מכרעת בתפקוד המצבר.

קניתם מצבר? אל תשכחו לתחזק אותו

כדי להאריך את תוחלת החיים של המצבר, אפשר לדאוג לתחזוקה שוטפת של הרכב באמצעות כמה בדיקות פשוטות. כדי לעשות זאת, ראשית יש להצטייד בציוד מגן שיכלול בגדי הגנה, משקפיים וכפפות. בחנו את קופסת המצבר החיצונית כדי לוודא שאינה סדוקה, את מצב הכבלים, וודאו שהחיבורים אינם ניזוקו מקורוזיה. בעת הצורך, מרחו חומר דוחה רטיבות.

בדקו את מפלס המים ואם ישנו צורך, הוסיפו מים מזוקקים עד לגובה של 3 ממ'.

אם אתם לא כל כך בטוחים איך לעשות זאת או פשוט מעדיפים שלא, הזמינו מהרשת חשמלאי מוסמך שיחסוך מכם את העבודה.

מחפשים אחר מומחה ? בקרו בקישור הבא באתר של לירון מצברים

Posted in חלקי חילוף ומצברים

מאמרים נוספים בתחום: